Vihdoinkin eilen alkoi netti toimia uudessa kodissa ja palailin linjoille! Muutama kuva ennen joulua valmistuneista töistä odottaa pääsyä blogiin, mutta saavat odottaa vielä hetken. Pari viikkoa ennen joulua mun ranne alkoi kiukutella, enkä oikein ole saanut mitään  tehtyä sen jälkeen. Kipeä tuo on vieläkin. Pitäiskö jo mennä lääkärille... Muuttokamppeet eivät ole vielä löytäneet ihan omille paikoilleen ja kaiken ajan vie tällä hetkellä Waltterin esikouluun ja sieltä pois kuskaaminen bussilla/kävellen + Aaron vesipeuhu-ryhmä joka kokoontuu tällä viikolla joka arki-ilta. Sinne myös mennään bussilla ja matka kestää melkein tunnin. Ensi viikolla alkaakin sitten Waltterin uimakoulu, joka myös on joka arki-ilta 2 viikon ajan, samassa uimahallissa kuin tuo vesipeuhu. Aikaa kuluu siis paljon bussissa istumiseen lasten kanssa. Mutta niiden into uimaan palkitsee. Enköhän mä reilu 2 viikkoa vielä jaksa. Ahdistus ei ole helpottanut muuton myötä, mutta en mä itse sitä oikein odottanutkaan, kaikki muut kyllä. Tiistaina sain vähän omaa aikaa kun mun kaveri tuli lapsenvahdiksi ja mä menin yhteen kampaamoon hiusmalliksi. Vähän  jännitti etukäteen.  Leikkaus on tosi kiva, väriin täytyy totutella vähän aikaa, mutta ihan kivalta se tuntuu. On hiukan tosin räväkämpi kun mikään aikaisempi väri mun päässä :)

Neulomuksiin palaan, kunhan ehdin. Nekkis: kiva, että tykkäsit SNY-paketeista ja jouluylläristä. Mun jouluyllätys-paketti seikkailee edelleen jossakin, ei ole tullut perille. *kiroaa larsmon postin toimintaa*

Nyt jälleen kerran niistämän :(