No joo. Tyhmä Minä. Joululahjatehdas lähti toden teolla käyntiin lapsen lapasilla. Oli tarkoitus tehdä pari tällaisia:

Ok, I'm Stupid. I started to make christmaspresents with mittens for kid. I ment to make one pair of these:

838265.jpg

Toinen pari piti tehdä eri tytölle samoista langoista, mutta värit eri päin. Sen sijaan tein tämän parin näin:

I Ment to make another pair to different little girl. Same pattern, same yarns but colours other way. This mitten got its pair this way instead:

838275.jpg

Siispä nämä kaksi tyttöa saavat aivan samanlaiset lapasparit... kunka väsynyt ja tyhmä voi olla? Tehdä nyt kaksi saman käden lapasta. *hooh*

So these two little girls are gonna have exatly same coloured mittens. How tired and stupid can I be? How could I do two mittens for right hand? *hooh*

Lankan näissä on valkoinen ja pinkki fritidgarn, puikot 6mm bambut.

I used white and pink fritidsgarn in these. Knit with 6mm bamboo needles.